thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizyanü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tutulmak midein en yaygın kullanılan dijital pazarlama kanallarının tafsilatlı açıklamalarını zirda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en kırık dökük ve en âlâ malum dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli jüpiter yolculuğu münasebet noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak midein sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni düzenırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter başlangıçarı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine kontaklar ve yol özetler ya da iş özetleri üzerine vukuf mideerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek adına açılmasını ve okunmasını bulmak midein kıymetiharbiye arz etmek kritik önem taşır. Kişiye özel mideerik ve dikkat çekici teklifler iştirakı bırakmak dair çok davranışe yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve dikkat çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir abra yapmak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en eforlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Zevküsefa ve taharri midein video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem de B2C tüketicileri satın alım kararlarını video sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama bellik ayrımındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını fazlalıkrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C mideerik pazarlama stratejilerinin senelerdir büküç taşı konumunda. Videoteyp benimsemek, hapishaneğinizi elan lüks insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü taraf sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim araçları kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment teşvik edin. Videolarınız güdük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu dikkat çekici şekilde arz etmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, belirli bir hedef kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan bağlamlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize tutkundır. Feysbuk hala dünyanın en mehabetli toplumsal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B azrailları beyninde hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile bağlamlantı yapmak midein harika bir arsa. Her toplumsal iletişim araçları platformu farklı mideerik türlerine ehil olsa da bütünü bayağı video/levha odaklıdır. Bu nedenle mideerik oluştururken bunları toplumsal iletişim araçları üzerinden nite talan etmek istediğinizi her dem ayn önünde bulundurun ve buna bakılırsa organize bünyen. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği midein, pazarlamacılar var olan her platformdan en âlâ şekilde istifade etmek midein dijital pazarlama taktiklerini ötümlü uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan lüks deli dolu kullanıcıya ehil. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte güdük ileti, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Amma toplumsal medyada başüstüneğu kadar mesajlar güdük ve öz olursa etkin hale gelir. Pazarlama ekipleri, tek sağlam mideermiş güdük ileti hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif mideerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece dikkat çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, hapishaneğiniz hedef kitlenizin lakinç ve dikkat vadiı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme midein kıymetiharbiye sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, vukuf görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, ses seda bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kol kartları kadar mideerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün mideeriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylecene, arama neticelerinda elan ali sıralarda ve elan kesif görülür, hapishaneğinize seyrüsefer arkaışı katkısızlanır. İyi SEO özetları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna tutkundır. Web hapishaneğinizde âlâ çatlakştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan lüks sözcükten oluşan ifadeler) istismar etmek SEO’nuzu elan âlâ hale getirir, seyrüsefer ve devirtürme dair elan ali özetlar katkısızlar. Ali itibarlı üçüncü taraf sayfalardan örgensel kontaklar kaldırmak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir kontakya mevrut her tıklama midein ödeme bünyelır. Arama motorları ve çoğu toplumsal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin mideerik dürüstışlarında manzaralenir. Arama motoru pazarlama (SEM), mehabetli yardım yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve bağlamlantı göstermesi midein arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, genellikle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk münasebet noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çdüzenışmasıyla tanıtabilir. Başkaca web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme büyüklükını (elan lüks tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler