kurumsal logo tasarımı

en iyi logo tasarımları

Logo nedir? Lügat mealı olarak gerçeklik içinlığı dilimizde amblem olan, bir kârin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, mealını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasarımı anlamsal olarak kârletmenin yahut organizasyonun direk olarak yaptığı kâri sembolize edebileceği kabil, markanın kendi mealı ile de sembolleştirilebilir, ayrıca temelı çallıkışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı yürekerik ve anlamlara malik olabilir.

Sorusu sorulduğunda kelime mealının dışında, birokkalı logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasarım esnasında tasarımı yapacak olan erkek yahut kuruma neyin ve nite aktarıldığı oldukça önemlidir. Başka taraftan logo tasarım çallıkışmasını yapacak erkek yahut kurumun sizi nite anladığı ve logo çallıkışmanızı nite değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çallıkışma sizin, kârletmenizin ve bundan ahir çallıkışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasarım çallıkışması” olacaktır.

Logo yalnızca şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değkârtirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut marka yürekin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çallıkışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype ansızın çok iş düzı ile faaliyette mevcut şirketler yürekin daha çok tercih edilebilir. Biricik bir sektörde faaliyet gösteren kârletmelerin umumiyetle logoları sektörü temaşa değer. Ancak ansızın lüks sektör ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda görevlendirmek imkansızdır.

Logo ne kâre yarar?
İşletmeler yürekin logo yahut logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her nite markası olmayan bir işletme eğer olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz çağ aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile yanında gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, ha aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Kadim halini düşünmeye çallıkışın. Markaların logoları olmadan gerçekten marka olmaları üzere imkansızdır.

Bu sebeple kârletmenize kurumsal bir maksat hazırlayarak yolunuza mevsuk adımlarla devam edebilmek yerine “logo tasarım” çallıkışması ile temellayın.

Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabil bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) rapor değer. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca gâh kişilerin bir manzarate teşhisnmasını sağlayıcı kâraretlerdir. Tipik bir logo firmaların ayırt edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı renk, font, şekil ve görsellerdir.

Merasimsiz, kolayca anlaşılır, kanalırlanması kolayca, olanaklı olduğunca az adetda renkten oluşemtiaıdır. Her çhemayar baskı ve bölge tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok ufak tefek ölçülerde ayrıntılar kaybolmamalı, çok majör ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.

Özgün olmalıdır. Farklı şirket evet da ürünlere ait logolar ile karışıklığa illet vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya majör mazarrat verir.

Logo tasarımcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun tasarımcısı Paul Rand’e göre logoyu üreten tasarımcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili yapıun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin içeriğine mutabık olmalıdır. Başkaca kurumun kendisini nite teşhismladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun tasarım aşamasında önemli unsurlardır.

Logo sadeliğinin cihetıdüzen lüzumlu rengi lüzumlu şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü çağ bile akılda sözıcı olmalıdır.

Farklı bir ülkeye ait ürün evet da şirket yürekin logo tasarlanacağı çağ o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri üzerine haber sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı çağ simgenin taşıyacağı meal hizmetında bu haber çok önemlidir.

en iyi logo tasarımları